Gençlik aşısı olan Jalupronun etkisi nedir?

• Cilt sıkılığını ve parlaklığını geri kazandırır.

• Donuk cildi canlandırır ve cilde parlaklık verir.

• Yüzde ellerde ve vücuttaki cilt sarkmalarını önler.

• Kırışıklık ve mimik çizgilerini azaltır.

• Yara izlerinin (akne dahil), keloidlerin ve çatlakların görünümünü iyileştirir.

• Gözlerde koyu halkaları aydınlatır ve ince çizgileri tedavi eder.

• Boyun, ellerin sırtları, dekolte, kolların arkası, dirsekler, vücut (çatlaklar) ve diz üstleri için mükemmel bir tedavi şeklidir.

Kaç Seans Tedavi Gereklidir?

Doktorlarınızın önerisi ve cildinizin durumuna bağlı olarak 14 gün arayla en fazla 4 tedavi seansı gerektirir.

İyileşme ve Yan Etkiler Nelerdir?

24 saat içinde ön iyileşme başlar. Gözle görülür fark ise ilk tedaviden 3 ya da 4 hafta sonra belirginleşir. Tam iyileşme tedaviden 8 hafta sonra fark edilecektir.

Jalupro Gençlik Çeşmesi Aşısının genellikle yan etkisi yoktur. İnsan vücudunda bulunan bileşiklerden ve enjekte edilebilir çözeltiden oluşur. Tedavi sonrası yan etki olarak hafif ağrı, kızarıklık, şişme, kaşıntı veya morluk oluşabilir. Genellikle enjeksiyondan sonraki birkaç gün içinde kaybolurlar.

Tedavi Sonrası Bakım Nasıl Yapılmalıdır?

Jalupro güneşe maruz kalan alanlara uygulanırsa, tedaviden sonra 7 gün boyunca güneşten uzak durulması gerekir.

Jalupro bakım tedavisinde ayrıca;

• 24 saat yüz pudrası ve makyajdan,

• 72 saat boyunca yüzmekten ve yorucu egzersizlerden,

• Jakuzi ve saunalardan kaçınılması önerilir.

Yüz, boyun bölgeleri tedavi edildiğinde ise, ilk akşam yüksek bir pozisyonda uyuyun. Yüzünüzün olabildiğince fazla hava aldığından emin olun. Şişlik oluşursa saat başı 15 dakikalık soğuk kompres uygulayabilirsiniz.

9 views0 comments